.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون شهردار ساری:
دومین محموله نیروگاه زباله‌سوز وارد ساری شد
شمال نیوز: معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری گفت: دومین محموله نیروگاه زباله‌سوز با ۱۰ دستگاه تریلی وارد ساری شد.
دومین محموله نیروگاه زباله‌سوز وارد ساری شد

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، عباس رشیدی اظهار داشت: 10 دستگاه تریلی، دومین محموله نیروگاه زباله سوز مرکز استان، به محل نگهداری محموله‌ها در شهرک صنعتی ساری منتقل کردند.

وی افزود: این محموله‌ها متعلق به کوره‌های یک و دو و نیز دیگ بخار است.

رشیدی با اشاره به اینکه مراحل ساخت ابنیه نیروگاه دو سال زمان می‌برد، افزود: پنجشنبه گذشته با انتخاب یک پیمانکار مجرب دستور آغاز ساخت ابنیه ابلاغ تا با ساخت هر مکان نصب محموله‌های وارد شده نیز شروع شود.

وی با بیان اینکه نیروگاه زباله سوز بصورت مشارکتی ساخته می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولیت ساخت تمامی ابنیه‌های مورد نیاز نیروگاه با شریک شهرداری ساری است، چرا که طبق قرارداد آنها پس از آغاز بکار نیروگاه تا هفت سال از نیروگاه بهره برداری می‌کنند و پس از آن نیروگاه زباله سوز تماماً در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد .

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری، نحوه سود دهی نیروگاه را نیر مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: این نیروگاه قادر به تولید برق است و می‌توان برق تولیدی را به اداره برق فروخت و یا زباله‌های فلزی را تفکیک و از طریق فروش آنها درآمد ثابتی کسب کرد.

وی افزود: نیروگاه قادر به سوزاندن 450 تن زباله در روز بوده و تولید زباله در ساری روزانه 250 تن بوده و می توان شهرهای دیگر و همجوار را نیز سرویس دهی کرده و از این راه نیز درآمد پایداری برای شهرداری بوجود آورد.

رشدی گفت: نیروگاه نه تنها بزرگ‌ترین معضل ساری یعنی زباله را برطرف می‌کند، بلکه درآمد چشمگیری نیز به‌همراه دارد که منبع خوبی برای عمران و آبادی مرکز استان محسوب می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.581 seconds.